  • Data: 2007-12-18 13:57:42
    Temat: Re: Wlamanie do domu
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .pl> wrote:

    > Ale uniewinniony, wiec w czym problem?

    w tym ze u nas tez moglby zostac uniewiniony a przyklad jednoznacznie
    uwala twoja teze ze w stanach mozna odstzrelic kazdego kto wejdzie na
    czyjajs posesje bo gdyby tak bylo nie doszlo by do tego oskarzenia, dosc
    logiczne

    > Tak, tak, a pozniej mam prawo do widzen raz w miesiacu, hehe.

    oczywiscie potrafisz podac podstawe, bo ja potrafie.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem: