    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Date: Mon, 12 Dec 2022 20:01:04 +0100

    W dniu 12.12.2022 o 18:13, J.F pisze:

    > Ale kto powiedzial, ze ma takie osobiste przekonania?

    Zacytował ten fragment, bo się z nim nie zgadzał?

    > O ile pamietam, to on tylko napisal, ze nie czuje sie w obowiazku
    > "włączyc LGBT". Plus cytat z Biblii.

    To źle pamiętasz.
    https://www.money.pl/gospodarka/ikea-zwalnia-pracown
    ika-za-cytowanie-biblii-dotarlismy-do-pelnych-wpisow
    -z-wewnetrznego-forum-firmy-6397818732758657a.html

    > "Koleś" tam pracowal wiele lat i jakos nikogo nie wieszal, tylko był
    > cenionym pracownikiem :-)

    No. Należałoby go jeszcze pochwalić za tolerancję.
    Łaskawca mógł karać śmiercią, ale był tolerancyjny i nie karał.

    Ja pierdolę...

    > A z kolei kierowniczka/zarząd ma wdrukowane zwalnianie mniej
    > tolerancyjnych - czyz to nie jest karygodne ? :-P

    Bo widzisz, normalni ludzie nie potrzebują zakazów prawnych żeby nie
    wieszać kół młyńskich innym ludziom na szyi.
    Bo jakby się prawo zmieniło, jakby ten piękny kraj dzięki rządzącym stał
    się państwem wyznaniowym i w pracy miałbym pracownika, którego _tylko_
    prawo powstrzymuje od zabicia kogoś za np. odsłonięte włosy, to
    zdecydowanie wolałbym się pozbyć takiego "tolerancyjnego" pracownika
    żeby chronić pozostałych, w razie gdyby się kiedyś miało zmienić prawo.

    To całe pieprzenie na temat "tolerancji" dla osób homoseksualnych jest z
    gruntu podszyte fałszem i manipulacją.
    Skoro można twierdzić, że takie osoby powinny być _tolerowane_, że
    należy im się "tolerancja", bo "to nie ich wina przecież", że "tacy się
    urodzili" i tym podobne brednie, to tak samo można twierdzić, że osobom
    hetero należy się "tolerancja", bo "to nie ich wina przecież", że "tacy
    się urodzili"...

    Te wszystkie banialuki o "tolerancji", o jakiejś wydumanej wyższości,
    czy większej ważności osób hetero (bo jest nas więcej?) nad osobami
    homoseksualnymi, że tylko dlatego powinniśmy ich, gorszych przecież od
    nas _tolerować_, bo jesteśmy miłosierni, bo bóg jest przecież łaskawy i
    wybacza ludziom grzechy (czyli jednak to ich wina, że tacy są...), to
    tylko wdrukowywane ludziom od dzieciństwa kompleksy przywódców jakiejś
    grupy wyznaniowej i ich wyznawców.

    A ja się pytam, dlaczego w ogóle jakimś ludziom trzeba tłumaczyć, a
    wręcz prosić ich, żeby _tolerowali_ innych ludzi (i jeszcze im dziękować
    za to, że łaskawie są "tolerancyjni"...) tylko dlatego, bo mają inne
    preferencje seksualne? Tak jakby to była wina tych ludzi...

    https://oko.press/7-toksycznych-tresci-wychowania-ka
    tolickiego-krzywda-ktora-boli-tak-ze-rozpieprza-od-s
    rodka

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr