  • Data: 2022-12-14 10:09:37
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > A co Ty na cytowanie wiersza o gałęzi?
    >
    > Jeśli niezależny sąd zdecyduje że była to groźba karalna to powinieneś
    > siedzieć
    >
    > Ale nie może o tym decydować jakaś ikieja.

    IKEA zdecydowała czy go chce dalej zatrudniać. Jak rozumiem w praktyce
    sąd pracy zdecyduje czy IKEA ma za tą decyzję zapłacić b. pracownikowi
    odszkodowanie bo żądanie przywrócenia do pracy to "po latach" już tylko
    przeważnie+ zagrywka na zwiększenie wysokości odszkodowania za
    "niewystarczająco uzasadnione" zwolnienie. Moim zdaniem IKEA powinna
    zabulić tyle że będzie to zapewne+ "tradycyjnie w RP3" odszkodowanie w
    wysokości która na firmie wielkości IKEA zrobi małe wrażenie
    a bardziej będzie "ciosem w prestiż".

    Ja osobiście jestem wyznawcą zasady że jak pracodawca jest gotów zabulić
    wysokie odszkodowanie (powiedzmy w wysokości pół-rocznych zarobków)
    to powinien mieć w praktyce prawo zwolnić (niemal) każdego. W kraju
    wielkości Polski jakieś *rzadkie* wyjątki muszą się trafić.

    --
    A. Filip