    From: Kocureq <a...@...stopce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wlaczanie sie do ruchu - omijajacy rowerzysta
    Date: Wed, 16 Sep 2009 22:04:13 +0200

    neelix pisze:

    > A lewą boczną szybę, najlepiej jeszcze tylną to zobaczysz trzymając
    > głowę prosto bo masz oczy widzące 270 stopni. Obaj pieprzycie.

    Proszę, spróbuj ustawić prawidłowo lusterka. To naprawdę działa. Mam
    lusterka ustawione tak, że pola widzenia tego w kabinie, tego na lewych
    drzwiach i tego, co widzę okiem się nakładają - bez kręcenia głową. Nie
    mam pola widzenia 270 stopni, ale jeśli w lusterku kierowcy widzę tył
    samochodu, to jego przód już widzę okiem mając głowę skierowaną do przodu.

    Nie ma sensu się tutaj przekrzykiwać bo sobie nic nie udowodnimy, tylko
    każdy drugiego będzie uważać za idiotę i zagrożenie na drodze.

    Ja sobie lusterka poustawiałem, posprawdzałem kilkakrotnie w praktyce i
    wiem, że na pasie obok nic nie ma bez kręcenia głową - więc szybciej.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \