  • Data: 2020-12-30 21:26:43
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5feccbf1$0$543$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 30.12.2020 o 12:49, J.F. pisze:
> [...]
    465014,awantura-w-kosciele-w-gdansku-osowej-dwie-pro
    testujace-kobiety.html

    >No dobra - ale to dość luźno powiązane z protestami o których tu
    >mówimy.

    Czas i powody sie zgadzaja.
    One wcale nie chca "pokojowego protestu", one chca na ostro :-)

    >Czyli myślozbrodnia;)

    >BTW - przy tym największym to on nawet koło tego kościoła nie
    >przechodził, ale jak wracałem to stali w takiej kolejności -
    >naziołki, przed nimi policja, przed policją żandarmeria, przed
    >żandarmerią normalnie autobusy jeździły, a po drugiej stronie...
    >jakieś radiomaryjne szury się modliły. I tylko od czasu do czasu ktoś
    >robił zdjęcie zastanawiając się co tam się odpierdala i kto kogo
    >atakuje;)

    pokojowy protest dzieki zandarmerii, policji i naziolkom :-)

    Ale przeciez Kwiatek definicje dawal - naziolki religie traktuja
    instrumentalnie ... to w koncu jak ?

    >Dalej nie wiem co to ma wspólnego ze zgromadzeniami o których mówimy.

    Niby nic, ale czy uczestniczki nie mialy takich zamiarow, przynajmniej
    niektore ?

    >Ale pod co to podpada? Pod złamanie regulaminu?

    Jakiego - koscielnego ?
    Bardziej jakies "przeszkadzanie w obrzedach religijnych" ... ale czy
    to przeszkadzanie ?

    Pamietasz podobna scenke na jakim zydowskim wykladzie ?

    >Słabe - za protestach były śmieszniejsze hasła;)

    Slabe, ale czy wypada potem takiego bic :-)

    >No tak by wszyło. Zresztą co za różnica?

    Mnie ciekawi, kto im powiedzial.
    Ale oni chyba po prostu z kosciolem zwiazani, a przynajmniej z
    niektorymi ksiezmi :-)

    Normalnie być może prokurator
    by się przyjrzał czy to nie jakaś mowa nienawiści, ale przecież już
    nie
    ma prokuratury.

    >Poszli chyba w końcu dalej, bo z filmu to wynikało że na początku to

    Bo do konca filmu to jeszcze tylko 8 minut.

    >jakaś garstka przeszła. A jak mieszkanie podpaliali to ich więcej
    >było.

    A tamto bylo pozniej/wczesniej ?

    >Zresztą - o co w sumie chodzi w tym pytaniu?

    W zasadzie o nic, ot, obserwacja.
    No chyba, ze o rzekoma prowokacje policyjna.

    >Pewnie jedno i drugie. Ale my nie o tym a o tym czy protesty julek są
    >pokojowe. Bo nie da się ukryć, że takich zadym nie robią.

    Ale nie wiemy - pokojowe sa z natury, czy policja dobrze pilnuje
    porzadku :-)

    Wycofaj policje, to ciekawe co zrobia - pohalasuja pod oknami pana
    prezesa, czy mu szyby wybija :-)
    Pohalasuja pod kosciolami, czy namaluja blyskawice, czy podpala ?

    W kazdym badz razie jak widac nie maja ochoty tylko halasowac na
    chodniku :-)

    Choc we wroclawiu halasowali pod biurami poselskimi PiS i jakos nic
    wiecej sie nie stalo.

    Ale powiedzmy sobie szczerze - pohalasuja, pohalasuja, znudzi im sie,
    a wyrok zostanie.
    A to ich nie satysfakcjonuje.
    Starczy cierpliwosci do wyborow ?

    J.