  • Data: 2020-12-30 21:57:46
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.12.2020 o 21:26, J.F. pisze:

    > Czas i powody sie zgadzaja.

    To trochę mało.

    > One wcale nie chca "pokojowego protestu", one chca na ostro :-)

    Nie ma znaczenia co one chcą a czy konkretny protest był pokojowy czy nie.

    > pokojowy protest dzieki zandarmerii, policji i naziolkom :-)

    Chuj wie co to było;)

    https://youtu.be/80iOKoXqjow :P

    > Niby nic, ale czy uczestniczki nie mialy takich zamiarow, przynajmniej
    > niektore ?

    A nawet jeśli to co? Myślozbrodnia?

    > Jakiego - koscielnego ?

    Nie wiem. Niech robert coś wymyśli:P

    > Bardziej jakies "przeszkadzanie w obrzedach religijnych" ... ale czy to
    > przeszkadzanie ?

    Jak dla mnie mogą sobie spokojnie odprawiać. Ale jednak coś jest nie tak
    - ktoś ci się wbija do jednak jakieś tam własności i robi co sobie nie
    życzysz. Pewnie coś się znajdzie.

    > Pamietasz podobna scenke na jakim zydowskim wykladzie ?

    NIe wiem, dajesz:P Ale uprzedzam, że to będzie uuu....

    > Mnie ciekawi, kto im powiedzial.

    A mnie nie specjalnie. Ale pamiętam co mówił naczelnik.

    > A tamto bylo pozniej/wczesniej ?

    Raczej później. Skoro wcześniej przeszła garstka, a na moście (wiadukcie
    jeszcze) ich trochę było.

    > W zasadzie o nic, ot, obserwacja.
    > No chyba, ze o rzekoma prowokacje policyjna.

    Dziwne - monitoring naziołkom padł? :P

    > Ale nie wiemy - pokojowe sa z natury, czy policja dobrze pilnuje
    > porzadku :-)

    To akurat wiemy, bo dość długo policja się nie mieszała. I powiem ci, że
    atmosfera była piknikowa. Chyba że ktoś delikatny i go jebać pis urażało;)

    > Wycofaj policje, to ciekawe co zrobia - pohalasuja pod oknami pana
    > prezesa, czy mu szyby wybija :-)

    Sprawdźmy...

    > W kazdym badz razie jak widac nie maja ochoty tylko halasowac na
    > chodniku :-)

    Bo ja wiem...

    > Choc we wroclawiu halasowali pod biurami poselskimi PiS i jakos nic
    > wiecej sie nie stalo.

    No właśnie.

    > Ale powiedzmy sobie szczerze - pohalasuja, pohalasuja, znudzi im sie, a
    > wyrok zostanie.
    > A to ich nie satysfakcjonuje.
    > Starczy cierpliwosci do wyborow ?

    Szczerze - rozejdą się :(