  • Data: 2020-12-30 19:50:26
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.12.2020 o 12:49, J.F. pisze:

    > Protest jak protest
    > https://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,26
    465014,awantura-w-kosciele-w-gdansku-osowej-dwie-pro
    testujace-kobiety.html

    No dobra - ale to dość luźno powiązane z protestami o których tu mówimy.

    > Protesty sie nie wbily, bo straz narodowa byla silniejsza :-)

    Czyli myślozbrodnia;)

    BTW - przy tym największym to on nawet koło tego kościoła nie
    przechodził, ale jak wracałem to stali w takiej kolejności - naziołki,
    przed nimi policja, przed policją żandarmeria, przed żandarmerią
    normalnie autobusy jeździły, a po drugiej stronie... jakieś radiomaryjne
    szury się modliły. I tylko od czasu do czasu ktoś robił zdjęcie
    zastanawiając się co tam się odpierdala i kto kogo atakuje;)

    > A taka, niekoniecznie hipotetyczna scenka:
    > wchodzisz sobie do kosciola, rozwijasz nieduzy transparent z napisem
    > "stop koscielnej pedofilii", i stoisz sobie gdzies tam z boku nic nie
    > mowiac.

    Dalej nie wiem co to ma wspólnego ze zgromadzeniami o których mówimy.
    Ale pod co to podpada? Pod złamanie regulaminu? Pewnie coś się da
    podciągnąć, ale dalej nie ma to nic wspólnego z protestami o których
    rozmawiamy.

    > Dozwolona forma wyrazania pogladow, czy w kosciele to nie ?
    > Bo obraza uczuc religijnych to chyba nie :-)
    >
    > A potem obracasz transparent
    > "tylko pedofile nie chca oczyscic Kosciola z pedofilii" :-P

    Słabe - za protestach były śmieszniejsze hasła;)

    > Ale czy oni Prezesa sluchaja ?

    No tak by wszyło. Zresztą co za różnica? Normalnie być może prokurator
    by się przyjrzał czy to nie jakaś mowa nienawiści, ale przecież już nie
    ma prokuratury.

    > Akcja sie rozwija, w ok 7:40 w bramie cos blyska ... a tlum na ulicy sie
    > rozstepuje, nie bardzo wiadomo czemu.
    >
    > A dalej juz nie idzie, tylko stoi i sie gapi, przynajmniej do konca filmu.

    Poszli chyba w końcu dalej, bo z filmu to wynikało że na początku to
    jakaś garstka przeszła. A jak mieszkanie podpaliali to ich więcej było.
    Zresztą - o co w sumie chodzi w tym pytaniu?

    > No jakos tak.
    > Ale ci narodowcy tak sie utozsamiaja z PiS, czy po prostu komendant
    > dostal rozkaz - zero prowokacji, i odsunal oddzialy 50m dalej ...

    Pewnie jedno i drugie. Ale my nie o tym a o tym czy protesty julek są
    pokojowe. Bo nie da się ukryć, że takich zadym nie robią.

    --
    Shrek