  • Data: 2020-12-30 06:59:34
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.12.2020 o 22:51, J.F. pisze:

    > A jakbys nie mial przewagi, a policja byla ... nachalna,
    > to mialbys ochote miec przewage i policji wp* nastepnym razem :-)

    Być może, natomiast nikt tam się ot tak na policję nie rzuca. Co ma na
    celu twoje rozumowanie. Że należy napierdalać ofiarę, bo pewnie popełnia
    myśliozbrodnie i chętnie by sprawcy oddała?

    > Ale krzycza "dym w kosciolach", czasem nawet wchodzily z transparentem
    > ... i cicho staly ?

    Na protestach nie widziałem. Poważnie któryś protest wbił się do kościoła?

    > O tych "anty-julkowcow", wedle siebie to chyba "narodowcow".

    No to wprost do nich prezes mówił.

    > Hm, moze i im po tej koscielnej linii do Prezesa blisko, a moze to
    > ksiadz z ambony powiedzial, ze Julki sa zle ...

    Być może ksiądz też. Prezes na pewno. I puściła to chyba publiczna
    telewizji. Parszywe czasy... coś to przypomina.

    > Ot, ciekawe kto tam idzie na poczatku marszu, a kto kawalek w tyle.

    Widać jak w autobusie na szkolnej wycieczce.

    > Ewentualnie - co tam w bramie wzbudzilo takie zainteresowanie ...

    Oddział policji po drugiej stronie bramy.

    > Nie tyle reszta, co czesc. Moze nawet "garstka".

    > A jakos tak pozniej nie - woleli stac i patrzec na bitwe, choc moze to
    > akurat normalny odruch ..

    Czyli co? Garstka przeszła dalej a nadegolu reszta została już na
    zawsze? To z kim się naookoło stadionu potem napierdalali?

    > No i co - kibole przechodzac obok policjantow, mieli ochote ich obrzucic
    > kamieniami, a za rok juz nie ?

    No jakoś tak. Ja też bardziej policjantów za kulsonów uważam jak akurat
    rządzi pis a oni robią z siebie polityczne kurwy - zresztą jawnie i na
    wizji.

    > Widze ze nie czytasz.
    > 2015 wyjatkowo spokojne, 2016 spokojne, 2017 spokojne ... a co sie stalo
    > w 2015 ?
    > 25 pazdziernika PO przegral wybory ...

    Tak jak ci piszę wyżej. Policja jest utożsamiana z partią rządzącą -
    nienawidzisz tuska - nie lubisz też jego policji;) Podobnie jak z
    naczelnikiem i kulsonami.

    --
    Shrek