  • Data: 2020-12-29 22:51:53
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fe39f20$0$500$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 23.12.2020 o 20:23, J.F. pisze:
> [...]
    [...]

    >Byłem. A co do napierdalania się z policją, to pewnie byłbym
    >(hipotetycznie) wrywniejszy, gdybyśmy mieli przewagę;)

    A jakbys nie mial przewagi, a policja byla ... nachalna,
    to mialbys ochote miec przewage i policji wp* nastepnym razem :-)

    >Tak czy inaczej - fakty są takie, że julki miasta nie demolują,
    >mieszkań nie podpalają i z policją się nie napierdalają.

    Ale krzycza "dym w kosciolach", czasem nawet wchodzily z transparentem
    ... i cicho staly ?
    A policja to sie napierdalanki zaczynaja, tylko one slabe sa :-)

    >Protesty zaczęły się wcześniej. Zresztą o kogo pytasz? O naziołków?

    O tych "anty-julkowcow", wedle siebie to chyba "narodowcow".

    Swoja droga - pare dni minelo, juz ktos tam chce powolywac
    Straż Narodowa, co ma chronic wartosci chrzescijanskich, a moze nawet
    katolickich.

    Hm, moze i im po tej koscielnej linii do Prezesa blisko, a moze to
    ksiadz z ambony powiedzial, ze Julki sa zle ...

    >To tak jak z podpalonym mieszkaniem... I co z tego?

    Ot, ciekawe kto tam idzie na poczatku marszu, a kto kawalek w tyle.
    Ewentualnie - co tam w bramie wzbudzilo takie zainteresowanie ...

    >A ilu orków się tam napierdala? Tak jak zauważyłeś - wcześniej reszta
    >przeszła.

    Nie tyle reszta, co czesc. Moze nawet "garstka".

    >Później pewnie też.

    A jakos tak pozniej nie - woleli stac i patrzec na bitwe, choc moze to
    akurat normalny odruch ..

    >Ubezpieczony:P

    No ... ciekawy trop :-)

    >Nawet jeśli to nie chodziło raczej o MN a o kiboli. Kibole mieli na
    >pieńku z tuskiem, tusk z nimi (staruch?, wcześniej akcja widelec).
    >Nie jest tajemnicą, że na mw środowiska kiboli stanowią zauważalny
    >procent. Jedno przekładało się na drugie.

    No i co - kibole przechodzac obok policjantow, mieli ochote ich
    obrzucic kamieniami, a za rok juz nie ?
    A po paru latach znow im chec wrocila ?

    >Ponoć ich przekonali... Wiesz obchody się zrobiły państwowe, pojawili
    >się smutni panowie i porozmawiali z właściwymi osobami aby te sobie
    >tym razem odpuściły. Przynajmniej takie były przecieki. IMHO zupełnie
    >prawdopodobne.

    Byc moze.

    >No bo wtedy akurat pechowo wypadała setna rocznia, którą przegapili.

    2015-trasa-i-utrudnienia-w-ruchu/f7kg0pt

    2016-marsze-kod-i-razem-relacja-z-obchodow-swieta-ni
    epodleglosci/6dfcvb1

    atowe-media-o-marszu-pokaz-nacjonalizmu-faszyzmu-i-r
    asizmu/ar/12669490

    >Konkrenie w dwa dni. 9 jeszcze zapowiadali że nie odpuszczą i niech
    >pis wypierdala od ich marszu;)

    Widze ze nie czytasz.
    2015 wyjatkowo spokojne, 2016 spokojne, 2017 spokojne ... a co sie
    stalo w 2015 ?
    25 pazdziernika PO przegral wybory ...

    J.