    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wjechali
    Date: Sat, 26 Feb 2022 03:52:48 +0100
    <sv8j23$1pif$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <2wTRJ.996730$YlU2.891452@fx08.ams1> <a...@w...eu>
    <53dSJ.331197$HbQ4.138331@fx02.ams1>

    > Mnie prawdę mówiąc, bardziej od poczynań bandyty Putina niepokoi postawa
    > Niemiec robiących tu (w sankacjach) za głównego hamulcowego. A jeszcze
    > wcześniej dokładających się w rozmaity sposób do jego (Putina)
    > wzmocnienia i uzaleznienia od niego Europy. Taka postawa Niemiec, ten
    > tandem, coś mi niestety przypomina.

    Poska nie będzie nigdy WOLNA. Zawsze był okupant. Polska była
    wykorzystywana, gnębiona i okradana i jest coraz gorzej. Nie to co
    np.Czechy-wolny i niezaeżny kraj, Niemcy-wolny i niezaeżny kraj...itp.
    Daczego Ukraińcy nie uciekają do Niemiec czy do Czech ... itp. tylko do
    Polski, żeby Polskę wykorzystać. To dużo zależy od rządzących. Chcą
    pokazac całemu światu jacy to oni dobrzy...ale nie dla Polaków.W
    sklepach w Polsce będą puste półki i Polacy będą zdychać z głodu, a
    Ukraina rozgości się w Polsce chyba na stałe i będziemy pod okupacją
    Ukrainy. Biedna ta Nasza Polska pod rządem bogaczy.
    Księdzowie mieszkają w twierdzach, pałacach, a nakazują brać Ukraińców
    do swoich domów. To jest perfidne manipulowanie i chamstwo.

    --
    animka