  • Data: 2022-02-28 13:36:51
    Temat: Re: Wjechali
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Feb 2022 22:50:41 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Mnie prawdę mówiąc, bardziej od poczynań bandyty Putina niepokoi postawa
    > Niemiec robiących tu (w sankacjach) za głównego hamulcowego. A jeszcze
    > wcześniej dokładających się w rozmaity sposób do jego (Putina)
    > wzmocnienia i uzaleznienia od niego Europy. Taka postawa Niemiec, ten
    > tandem, coś mi niestety przypomina.

    Ja też sądziłem, że teraz czas na Nord Steam 3, ale Niemcy bardzo szybko
    się ogarnęli, aż Ącki się obruszył na pancerfausty dla Ukraińców. Mam
    nadzieję, że to zmiana na stałe.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/