  • Data: 2022-02-28 13:33:22
    Temat: Re: Wjechali
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Feb 2022 16:43:34 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie wiem, czy przypadek, ale związek niekoniecznie musi świadczyć o tym,
    > co myślimy.

    Hail Fiutin!

    W Twoim przypadku nie mam wątpliwości, że jesteś tzw. pożytecznym idiotą,
    bo po prostu takie masz poglądy, że lubisz facetów walących z piąchy, a nie
    żadnych tam miękiszonów.
    To samo zapewne tyczy się grupowych konfederastów, choć z nimi bym uważał.
    AfD na pewno jest finansowane przez Fiutina, więc nie zdziwię się, jeśli
    kiedyś dowiemy się tego i owego o naszych dziarskich chłopakach.
    https://www.dw.com/pl/faz-konkretny-dow%C3%B3d-na-po
    wi%C4%85zania-afd-z-rosj%C4%85/a-43878442

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl