eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWjazd samochodem w ludzi. › Re: Wjazd samochodem w pieszych "śmiało pląsających po jezdni niewyłączonej z ruchu" w proteście
  • Data: 2020-10-30 21:03:35
    Temat: Re: Wjazd samochodem w pieszych "śmiało pląsających po jezdni niewyłączonej z ruchu" w proteście
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.10.2020 o 18:01, J.F. pisze:

    > Policja nie jest wszedzie, zeby zaraz mandat wystawiac.
    > Poza tym ma swoje normy, i za duzo nie moze, bo ich suweren wyp* :-P

    Czyli dalej - może albo nie może - nie to jest tematem wątku a jawne
    lecenie w chuja przez prokurature i wtórowaniu mu przez ciarkę.

    > Teraz tez zwiezli ?

    Zapewne też. Nie pytałem skąd są, ale jak mówili, że "tędy nie wolno" i
    pytałem to w takim razie którędy, to po prostu nie wiedzieli... Dziś dla
    odmiany prawie ich nie było - najwięcej było przed kościołem sw krzyża.
    Bronili go kolejno na schodach naziole, przed schodami policja przed
    policją zandarmeria, przed żandarmerią pusta ulica którą normalnie
    jeździły autobusy... a po drugiej stronie jakieś radiomaryjne szury
    antylpg;) Nie wiem kto kogo i przed kim bronił;) Pewnie pod domkiem
    kaczelnika będą bo widziałem suki na sygnale i ten sprzęcik do porażania
    hałasem, którego jednak nie moga używać i krzyczą żeby się rozejść bo
    epidemia;)

    > Moze i cos w tym jest ...

    No głupio wyjdzie jak przypierdolisz pałą córce somsiada albo koleżance
    babci z kółka różańcowego - może się kwas zrobić. W mniejszych miastach
    nie jesteś taki anonimowy, to trochę chłodzi emocje.

    --
    Shrek