  • Data: 2020-10-30 18:19:42
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f9c311d$0$500$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 30.10.2020 o 13:20, J.F. pisze:

    >Tak średnio - nawet na otwartej drodze jak ktoś ci stoi to nie masz
    >prawa przez niego jechać.

    Przez niego nie, przez zgromadzenie ... a skad wiadomo, ze nie ?

    >Tak właśnie było...

    https://www.youtube.com/watch?v=kUsNs_BI17o

    Ogolnie widac, ze duzo ludzi stoi z boku, ktos tam staje przed maska,
    ale jakos znika, a potem to akurat nie widac skad sie ta baba na
    jezdni wziela.
    Patrzac klatka po klatce - mam wrazenie ze ona stala kolo przedniego
    kola, a potem - czy biegla obok samochodu czy jej reka o cos
    zaczepila, czy mu chciala na maske wskoczyc, bo jakas taka bardzo
    podobna jest obok samochodu na pare metrow od miejsca upadku.

    A to juz nie kierowcy wina, ze baba uparla sie go gonic i sie
    przewrocila :-P

    >Sasina czy tą? Sasina jakaś posłanka z tego co pamiętam, tą zapewne

    Sasina

    >policja, bo wątpię czy laska ze szpitala do prokuratury biegła.

    > Wiec czy mial prawo zaskarzac decyzje o umorzeniu ?
    >NIe wiem, być może miał. Co nie zmienia tego, że prokuratura leci w
    >chuja i nawet się z tym nie kryje. Co oznacza że nie ma już żadnego
    >państwa prawa.

    >Śmiej się - zaraz będę miał pisiego RPO jako stronę w sprawie przeciw
    >pisej agencji przed pisim sądem.

    Ale poki jeszcze nie jest pisi, to moze sprawdzic czy poszkodowane w
    tej sprawie prawidlowo pouczono o prawie do odwolania.
    Chociaz ... skoro nic sie nie stalo, to czy one sa poszkodowane ? :-P

    >Najzabawniejsze będzie jak mimo wszystko wygram

    No jak ?

    >- choć coraz mniej w to wierzę

    Otoz to - szanse masz w Luksemburgu :-P

    >- albo wygram jak zlikwidują pozwanego - tym razem na serio.

    To moze i dobrze, bo nie bedzie mial kto w sadzie argumentowac, a
    odszkodowanie panstwo wyplaci ... o ile przegra :-)

    A gdzies jest lepiej ? :-)

    J.