    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wiosna - dzieciaki z piwem... :\
    Date: Mon, 24 Apr 2006 09:06:07 +0200

    news:gjam9qnim87b.dzggumxxc3z2$.dlg@40tude.net...

    > Wyniki badań mają to do siebie, że opierają się na statystyce. A ta jak
    > wiadomo kłamie.

    Twoje wynurzenia nie opierają się na statystyce więc są oczywiście
    słuszne?

    > Jeśli dajmy na to przebada się 90 nastolatków z normalnych
    > rodzin i wśród nich będzie 1 uzależniony + przebada sie 10 nastolatków z
    > rodzin pijackich/patologicznych, gdzie uzależnionych będzie 9, to wynik
    > badania jest taki, że uzależnia sie 10% nastolatków - czyli jak widać
    > kompletna bzdura.

    Tak, to co napisałeś to kompletna bzdura.

    > Tak samo jak nie wszystkim marzy sie centralnie sterowane, gdzie ktoś mi
    > mówi co mi wolno a czego mi nie wolno. Oczywiście mówie tu o sytuacji,
    > kiedy konkretne działanie będzie przynosiło szkodę tylko i wyłącznie mi,
    > nikomu więcej.

    Dopóki jesteś niepełnoletni twoje prawo do decydowania o sobie jest
    ograniczone. Wynika to z ograniczonej zdolności oceny oraz kierowania
    własnym postępowaniem. To nic nowego i dotyczy nie tylko picia alkoholu.

    > Ale jak w domu sie zdenerwujesz, to nie raz zdarza sie, że poleci jakaś
    > "kurwa", no nie? A na imieniny i dzień kobiet wóda na stole obowiązkowo.

    Znasz go tak dobrze czy tylko piszesz to przez analogię do swoich
    obyczajów rodzinnych?