  • Data: 2006-04-23 01:06:31
    Temat: Re: Wiosna - dzieciaki z piwem... :\
    Od: "gemini" <gemini@[NIEPODAM].PL> szukaj wiadomości tego autora

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message
    news:q31no2resflo.iq1mkbkjrqvh.dlg@40tude.net...

    > Ale chcą żeby za takich ich uważać... Więc ja nie mam nic przeciwko temu.
    > Dlaczego zabraniać im picia piwa? Jak chcą, to niech piją. Ale za tym idą
    > też pewne konsekwencje jak wiadomo... Więc niech sie z tym liczą :)
    No to wlasnie sedno, tyle ze poki co niestety dzieciaki sa traktowane bardzo
    ulgowo w porownaniu z doroslymi... :/
    Dostal by taki jak cos przeskrobie pare miesiecy robot publicznych za kare
    czy cos to by sie nastepnym razem zastanowil, a nie ze jeszcze jak juz nawet
    trafi do poprawczaka (zeby trafic to i tak musi byc iles x zlapany, albo
    porzadnie nabroic), to jeszcze zyje na koszt panstwa, i na takiego smiecia
    trzeba podatki placic...