  • Data: 2006-04-23 20:06:28
    Temat: Re: Wiosna - dzieciaki z piwem... :\
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream <n...@p...pl> napisali:

    > Myśle. I rzygać mi sie chce jak widze tych wszystkich umoralniających,
    > którzy sami robili to samo. Ale oczywiście nikt sie do tego na forum
    > publicznym nie przyzna, wszyscy tutaj zaczynali pić alkohol jako 18
    > latkowie bądź w ogóle jeszcze nie pili.

    Ja nie pilem.

    > Interesująca teza. A ilu sie stoczy takich, co nie pili piwa w ogóle i
    > zaczeli dopiero po szkole średniej?

    Skoro to dla ciebie interesujace, to moze bys cos na ten temat przeczytal,
    zanim zaczniesz sie madrzyc. Jest dostepnych mnostwo odpowiednich badan.
    Tak, prawdopodobienstwo uzaleznienia gwaltownie spada wraz z wiekiem.

    > Prohibicja w USA czy Rosji bardzo dobitnie pokazała jaki wpływ na ludzi ma
    > ograniczanie dostępu do używek.

    No jaki? Sprobuj sobie w USA wypic piwo w swoim ogrodku, jesli to bedzie
    widoczne z ulicy, hehe.
    Porownaj sobie ilu jest ludzi uzaleznionych od legalnych uzywek
    (alkoholicy, nikotynisci) i uzaleznionych od tych nielegalnych.
    Moze dotrze, ze ograniczenia maja sens.
    I wyobraz sobie, ze ne wszystkim marzy sie spoleczenstwo pijakow i cpunow.

    Druga sprawa - jak spaceruje sobie po parku z rodzina, to niz zycze sobie
    zeby moj dzieciak podziwil chlejaca smarkaterie. I dlatego dzwonie po
    policje. Moze przy okazji rodzice zainteresuja sie co robia ich
    "pociechy".

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .