  • Data: 2006-04-23 02:51:41
    Temat: Re: Wiosna - dzieciaki z piwem... :\
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 23 Apr 2006 03:17:00 +0200, Tiger napisał(a):

    > Pomysl, zanim cos powiesz.

    Myśle. I rzygać mi sie chce jak widze tych wszystkich umoralniających,
    którzy sami robili to samo. Ale oczywiście nikt sie do tego na forum
    publicznym nie przyzna, wszyscy tutaj zaczynali pić alkohol jako 18
    latkowie bądź w ogóle jeszcze nie pili.

    > A konkretnie - pomysl ilu statystycznie pijacych
    > w bramie piwo 15-latkow stoczy sie, a ilu zaczynajacych dopiero po 18-tce
    > uchroni sie przed stoczeniem.

    Interesująca teza. A ilu sie stoczy takich, co nie pili piwa w ogóle i
    zaczeli dopiero po szkole średniej?

    > Nie tacy madrzy, jak Ty, wymyslili idee
    > wychowania w trzezwosci.

    Prohibicja w USA czy Rosji bardzo dobitnie pokazała jaki wpływ na ludzi ma
    ograniczanie dostępu do używek.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl