eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWinny czy niewinny a może jednak trochę winny chociaż niewinny › Re: Winny czy niewinny a może jednak trochę winny chociaż niewinny
  • Data: 2011-02-23 12:25:42
    Temat: Re: Winny czy niewinny a może jednak trochę winny chociaż niewinny
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ajgor pisze:

    > To było do mnie. W takim razie to nie syn mnie roluje, tylko policja, bo ja
    > to powtórzyłem za protokołem policji.
    > Typowo polska nieumiejętność czytania ze zrozumieniem.

    Wydaje mi się że problem leży po twojej stronie. Problem ze zrozumieniem
    tego co się do ciebie pisze.

    Moja (i jak domyślam się tego drugiego pana który się wypowiedział)
    sugestia była taka byś nie wierzył że syn się znalazł przypadkiem koło
    tych narkotyków z kumplami, choćby policja znalazła je 10 metrów (i
    wpisała to do tego nieszczęsnego protokołu do którego sie przyczepiłeś)
    od nich. Tylko tyle.

    Syn cię roluje co do tego (choć oczywiście 100% pewności nie ma) że to
    był przypadek iże on jest niewinny itd ...

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU