  • Data: 2004-04-22 08:54:37
    Temat: Re: Winny/Niewiny -- pat
    Od: Wiktor <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Baczek wrote:

    > spadają z

    > nie

    Zakladacie, ze jeden jest niewinny i bedzie z sadem rzetelnie
    wspolpracowal aby skazac winnego. A jezeli sa w zmowie?

    Byl kiedys przypadek - albo opowiastka. W pokoju przesluchan czterech
    milicjantow prowadzilo brutalne przesluchanie zakonczone zgonem
    przesluchiwanego.

    Przed sadem kazdy z nich zeznawal identycznie "bili go trzej pozostali a
    nie ja" - i sad nie mogac udowodnic winy musial wszystkich czterech
    uniewinnic.

    pozdr
    Wiktor