eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWinna grosik... › Re: Winna grosik...
  • Data: 2014-08-29 00:22:40
    Temat: Re: Winna grosik...
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 28.08.2014 08:45, Andrzej Lawa pisze:
    > W dniu 27.08.2014 18:37, Gotfryd Smolik news pisze:
    >
    >> Profesjonalizm kapitalistyczny przekłada się niestety nie na zadowolenie
    >> klienta, ale na to aby płacił - co powoduje, że statystycznie opłacalne
    >> jest odsianie "słabopłacącycych".
    >
    > Ale ważna jest też metoda. Klient zniechęcony złym potraktowaniem nie
    > przyjdzie później także z bardziej opłacalnym zamówieniem. Lub przyjdzie
    > dopiero w ostateczności nie mając innego wyjścia.


    Z drugiej strony, klient z upierdliwym i słabopłatnym zleceniem, dobrze
    potraktowany, moze przyjsc z jeszcze bardziej upierdliwym i jeszcze
    słabiejpłatnym zleceniem.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1