  • Data: 2014-08-29 11:52:05
    Temat: Re: Winna grosik...
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.08.2014 08:20, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie widzę możliwości takiego powiązania przyczynowo-skutkowego.

    A ja taką sekwencję zdarzeń przerabiałem kilka razy.

    > Uważasz, że ludzie robią to ze złośliwości? "Specjalnie przyjadę do tego
    > sklepu kupić coś za parę groszy i specjalnie przygotuję jak największy
    > nominał?"

    Czy napisałem coś złośliwości? Poza tym, podwątek zszedł na zlecenia i o
    zleceniach pisałem.

    Nie sądzę żeby moi klienci z piekła rodem zatruwali mi życie celowo,
    myślę że to po prostu taki charakter. Ale za każdym razem jak kończyłem
    dla nich robotę, a nie umiałem się zdobyć na to żeby ich niemiło
    obsłużyć, modliłem się żeby nie wracali i nie przyprowadzali kolegów.

    p. m.