  • Data: 2012-03-21 19:31:30
    Temat: Re: Windykacja komornicza z mojego zobowiązania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Mar 2012, spp wrote:

    > Spróbuj ignorować żądania udzielenia informacji,

    Było o wyłganiu się watpliwosciami. Ale ja nie o tym:

    > wypłać wierzycielowi należność po otrzymaniu zajęcia komorniczego,

    Przecież tej możliwosci nikt nie brał pod uwagę.
    Mowa było a *niezapłaceniu*, jak najbardziej :)
    I pytaniu, w jaki sposób komornik forwarduje dług
    dłużnika na dług wierzyciela jesli dłużnik (dłużnikiem
    jest osoba która *nie jest* obciażona zajęciem
    komorniczym!) nie płaci.
    Jak rozumiem - chodzi a algorytm z numerkami KPC.

    pzdr, Gotfryd