  • Data: 2012-03-21 23:43:23
    Temat: Re: Windykacja komornicza z mojego zobowiązania
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-21 20:44, spp pisze:

    > * - teraz nie mogę tego znaleźć ale zdaje się w postępowaniu
    > komorniczym są pewne wykroczenia za które można nakładać grzywnę
    > aż do skutku.

    Masz rację. Nie chce mi się lexa odpalać co by palcem pokazać,
    ale naocznym świadkiem jestem jak komornik widząc nastawienie
    podmiotu od którego "żądał zajęcia lub wyjaśnień powodu
    niemożebności realizacji zajęcia" ... a nastawienie było "a
    wielkie mi mecyje, 5 stów, nie będę psuł sobie kontaktów z
    klientem - komornik z uporem maniaka łupał karę za karą do
    skutku ... Poskutkowało :) I nie ma zlituj się :)