  • Data: 2012-03-21 20:44:18
    Temat: Re: Windykacja komornicza z mojego zobowiązania
    Od: spp <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież tej możliwosci nikt nie brał pod uwagę.
    > Mowa było a *niezapłaceniu*, jak najbardziej :)
    > I pytaniu, w jaki sposób komornik forwarduje dług
    > dłużnika na dług wierzyciela jesli dłużnik (dłużnikiem
    > jest osoba która *nie jest* obciażona zajęciem
    > komorniczym!) nie płaci.
    > Jak rozumiem - chodzi a algorytm z numerkami KPC.

    Ależ przecież wiesz, że takiego 'algorytmu' nie ma. :)

    Chodziło mi raczej o zwrócenie uwagi że bardzo łatwo można się stać taką
    samą zwierzyną łowną jak nasz wierzyciel poprzez lekceważenie sobie
    obowiązków jakie wynikają z ustaw. Zwróć uwagę jak często przy
    postępowaniach komorniczych pojawiają się posty z pytaniami o radę w
    jaki sposób uniknąć tej konieczności, zaś najłatwiejszym sposobem dla
    niektórych wydaje się być olewanie korespondencji (bo nie będzie mi
    komornik rozkazywał') albo 'napiszę mu że nie mam kasy i w ogóle żadnych
    zobowiązań, najwyżej zapłacę mandat*'. Tutaj bardzo łatwo zrobić sobie
    'kuku' - i o tym myślałem pisząc słowa o 'łatwości' znalezienia się po
    drugiej stronie.

    * - nie piję do wromka - emotkę zrozumiałem.
    * - teraz nie mogę tego znaleźć ale zdaje się w postępowaniu komorniczym
    są pewne wykroczenia za które można nakładać grzywnę aż do skutku.

    --
    spp