  • Data: 2019-01-08 17:24:38
    Temat: Re: Wieszak na telwizor
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    On Tuesday, January 8, 2019 at 3:03:08 PM UTC+1, WS wrote:
> [...]
    olki-rozporowe-duopower-dwukomponentowe/kolki-rozpor
    owe-duopower-10-x-80-z-wkretem-fischer.html

    >Update ;) nie doczytalem o tym metrowym raminiu ...
    >wtedy w kart.gipsie bym nie montowal :)

    O to to to, nawet jesli ramie ma tylko pol metra, to ja kartonowi nie
    dowierzam :-)

    >ale w betonie wychodzi, ze 2 takie kolki na gorze powinny byc
    >wystarczajace

    Tam jeszcze chyba dzwignia dochodzi, bo na czesc na scianie to mi na
    waską wyglada.
    i tych 75kG moze sie te 300kG na srubach zrobic.

    A te 168kG to w betonie, a nie w tynku i cegle :-)

    J.