  • Data: 2019-01-09 17:59:59
    Temat: Re: Wieszak na telwizor
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Pol metra - kawał ramienia. A tam jeszcze inne zagrozone miejsca
    > widze.
    > Z drugiej strony ... sprzedaja i widac wytrzymuja.

    Raczej tak, chociaz z drugiej strony 75kg telewizory to chyba dzis ciezko
    trafic.

    > Jak rozumiem nikt, ale jakis niesmak pozostaje :-)

    Jest ok

    > Jest jeszcze jedno wyjscie - zobacz na moc tego telewizora, i policz
    > ile wydatkow na prad majster Ci zaoszczedzil :-)

    To mogł ukrasc i sprzedac. Bysmy sie zyskiem podzielili :)))

    > Tylko kto powiesi nowy TV ? :-)

    Ten sam majster. Tyle ze tym razem bez pospiechu i po uprzednim
    przemysleniu sprawy :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia