  • Data: 2009-07-24 14:24:34
    Temat: Re: Wielki halas a PKP - co zrobic?
    Od: "Baloo" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał

    > Widziałem, i co?

    Pozostawię to bez komentarza.

    > 26. Przechodzimy na argumenty "głupi jesteś"?

    Zasadniczo Ty pierwszy zacząłeś używania głupich argumentów.
    A teraz to sprawnie kontynuujesz.
    Patrz wyżej.

    > Dożywotnio się zesrała? Nie.

    No właśnie. Więc może znasz odpowiedź na pytanie, na jak długo się zesrała
    lub gdzie można się tego dowiedzieć lub do kogo zgłosić problem. Bo tego
    tyczy się wątek, a nie Twojego pierdolenia o dupie Maryni.