  • Data: 2006-03-06 11:42:47
    Temat: Re: Wiele działalności gospodarczych
    Od: Wojciech Skorupski <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to czym się różni "urzędowy wpis" mówiący że Firma XYZ to
    > Antoni Kwiatkowski, od faktu, że Antoni Kwiatkowski to jest
    > właśnie Antoni Kwiatkowski...?

    Różnica jest zasadnicza. Może być wiele wpisów w różnych urzędowych
    rejestrach twierdzących na mój temat różne rzeczy. Co więcej wpisy w
    jednym rejestrze mogą stwierdzać różne rzeczy na mój temat. Np. w
    rejestrze KRS może stać, że jestem wspólnikiem spółki takiej i owakiej i
    jeszcze paru innych, prezesem stowarzyszeń blabla..., itp. Nie musi to
    być prawidłowym oddzwierciedleniem moich faktycznych cech. Nadto rejestr
    mimo, że dotyczy tej samej osoby może nadawać jej różne określenia,
    prawa i obowiązki.

    Pozdrawiam
    WS

    Zobacz stronkę mojej córeczki