  • Data: 2006-03-06 12:14:49
    Temat: Re: Wiele działalności gospodarczych
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 6 mar o godzinie 13:11, na pl.soc.prawo, Wojciech Skorupski
    napisał(a):

    > Trafiony. Odpisów pięciu wpisów pięciu spółek, których jestem właścicielem.

    Ale te spółki właśnie są 'odrębnymi' podmiotami prawnymi - stąd róźne nr
    pod którymi organ dokonał ich rejestracji. To że w tej chwili Ty jesteś ich
    właścicielem jest mało istotne - w każdej chwili możesz zbyć udziały -
    prawda? Ale zbycie udziałów nie oznacza że spółka przestaje istnieć.
    Zmienia się tylko zarządzający, udziałowiec.

    A w EDG właśnie częścią która jest stała to jest ..... osoba fizyczna - i
    ona może mieć jeden wpis.
    Przecież w KRSie nie masz dwóch takich samych nr dla dwóch różnych spółek -
    prawda?

    --
    Herbi
    06-03-2006 13:14:27