  • Data: 2006-03-06 12:17:16
    Temat: Re: Wiele działalności gospodarczych
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Skorupski" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:duh8kv$g0q$6@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ciekawe pytanie. Na pierwszy rzut oka nie powinno to być możliwe, ale
    > nie mogę przywołać żadnej regulacji ad hoc. Zastanowię się.

    Bo chodzi o taka hipotetyczna sytuacje:
    - zalozmy, ze sa dwie spolki:
    A - w ktorej po 50% udzialow mamy ja i spolka B
    oraz B, w ktorej 50% udzialow mamy ja i spolka A

    Pytanie: czy podlegam obowiazkowym ubezpieczeniom spolecznym w ZUSie - to
    raz
    I jeszcze tez mnie interesuje, czy dysponujac jednym kapitalem
    zalozycielskim moge sobie zalozyc 10 spolek - w taki np. sposob, ze w spolce
    A 100% udzialow mam ja, w spolce B 100% udzialow mam spolka A itd.

    Pozdrawiam
    SDD