    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wiele działalności gospodarczych
    Date: Mon, 6 Mar 2006 12:33:45 +0100

    Dnia 6 mar o godzinie 11:49, na pl.soc.prawo, Wojciech Skorupski
    napisał(a):

    > Czy odróżniasz urzędowy wpis od osoby fizycznej?

    Teraz mi tak wpadło - wpis to wpis.... możesz ich mieć wiele.
    Ale zaświadczenie otrzymasz tylko JEDNO pod określonym numerem.
    Pod nim tez możesz prowadzić wiele form DG o różnym profilu i różnych
    nazwach.

    > Bo ja tak. I ta argumentacja jest dla mnie niedostateczna.
    > Podasz przepis mówiący, że nie mogę, że wpis w rejestrze musi być
    > unikalny dla każdego obywatela?

    Ile osób ma identyczny nr PESEL ?????
    Zgodzisz się że Twój jest unikalny i przypisany tylko dla Ciebie?
    Co by się działo gdybys chciał sobie 'dodać' inny PESEL? Przecież możesz
    mieć kaprys ponieważ ....... itd.

    > Ja nie znalazłem i nie widzę przeciwskazań by było 10 wpisów mnie
    > dotyczących.

    Polecam archiwum pl.soc.prawo.podatki z okresu kiedy spółki cywilne musiały
    się przekształcać .....
    Kilka urzędów rejestrowych popełniało błędy wydając oddzielne zaświadczenia
    z różnymi nr dla tej samej osoby która prowadziła DG na swoje nazwisko a
    drugie z innym nr dla DG prowadzonej w ramach spółki cywilnej.
    Te urzędy to prostowały ......

    Polecam archiwum tamtej grupy.

    --
    Herbi