  • Data: 2012-01-27 10:01:34
    Temat: Re: Widzimisię na poczcie?
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 11:53:00 -0600, witek napisał(a):

    > wersja darmowa jest taka, ze przedstawiasz pelnomocnictwo na zwyklej
    > kartce papieru i zaczynasz wojne o uznanie tegos przez wszystkowiedzaca
    > pania w okienku.

    Aha :)
    Fajnie, tylko tyle, żę tkai świstek papieru możesz se w dupę wsadzić :)
    Skąd ta poczciara ma wiedzieć że to pełnomocnictwo" sporządziła....
    adresatka? :)))
    No chyba że miałeś na myśli pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie :)

    Bo w każdym innym przypadku, "adresatka" wszczyna burzę że korespondencję
    dla niej wydano ... komuś obcemu :)
    I czym obroni się poczciara? tym karteluchem? :)))
    pfff....

    Równie dobrze, przychodzi sobie do ciebie np. córka twojego pracownika i
    wręcza ci "oświadczenie" ojca że od teraz masz przelewać wynagrodzenie za
    pracę należne jej ojcu na jej nr rachunku bankowego :)
    Pracownik jest chory i leży w szpitalu :)))
    Więc co robisz w dniu wypłaty? Przelewasz na ten rachunek czy stawiasz to
    wynagrodzenie "do dyspozycji" w miejscu w którym jest zawsze wypłata? :)))

    Ludzki odruch z MOJEJ strony byłby taki, że pojechałbym do tego pracownika
    w szpitalu, i o ile to możliwe ze względów medycznych, by ON OSOBIŚCIE
    napisał taka dyspozycję/upoważnienie/pełnomocnictwo dla swojej córki.

    W każdym innym przypadku - olałbym "pełnomocnictwo/upoważnienie"
    dostarczone mi przez obce osoby. Dla SWOJEGO dobrze pojętego interesu i w
    swojej ochronie.

    Po szpitalu wróci mi pracownik i każe sobie... wypłacić wynagrodzenie :))
    I palcem w nosie sobie pogrzebię, ale będę MUSIAŁ mu je wypłacić. Kwestia
    "dochodzenie później" od tej osoby która mi przyniosła "pełnomocnictwo"
    jest wtórna i ... spełznie na niczym.