    From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Widziałem "stłuczkę"
    Date: Sun, 9 Aug 2020 10:41:10 +0200

    > Mnie też. No więc znajdź adres email do jednostki Policji, na której
    > terenie się to zdarzyło i niech wyśle tam emailem opis sytuacji. Ktoś
    > się na pewno odezwie.

    Odezwie albo i nie.
    Uszkodzenie pojazdu może być ścigane z powództwa cywilnego.
    Jeśli jest świadek, że nastąpiło naruszenie zasad ruchu drogowego, to
    musiałby to mocno udowodnić.
    Tymczasem sprawca może oświadczyć, że jechał prawidłowo, ale wybiegł mu
    kot albo jakieś inne równie prawdopodobne zdarzenie zaszło, by
    naruszenie zasad wykluczyć.

    No, chyba że chcesz donieść dla własnej satysfakcji i napuścić jednego
    na drugiego tak dla jaj.
    Gówno z tego wyjdzie ale satysfakcja gwarantowana:)

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: