  • Data: 2020-08-09 14:09:46
    Temat: Re: Widziałem "stłuczkę"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2020 o 10:41, Wiesiaczek pisze:
    > Uszkodzenie pojazdu może być ścigane z powództwa cywilnego.

    Może, choć to zupełnie nie na temat. Powództwo cywilne składa się w
    sądzie cywilnym. Wcześniejsze postępowanie karne wiele tu ułatwia.

    > Jeśli jest świadek, że nastąpiło naruszenie zasad ruchu drogowego, to
    > musiałby to mocno udowodnić.

    W wypadku walnięcia w zaparkowany samochód, to jakby udowodnienie nie
    wydaje się trudne.

    > Tymczasem sprawca może oświadczyć, że jechał prawidłowo, ale wybiegł mu
    > kot albo jakieś inne równie prawdopodobne zdarzenie zaszło, by
    > naruszenie zasad wykluczyć.

    Co to ma do rzeczy? Problemem jest to, że odjechał z miejsca zdarzenia,
    a nie to, czemu przywalił w ów samochód.

    --
    Robert Tomasik