  • Data: 2009-09-09 19:30:51
    Temat: Re: WidziaĹ?amjadÄ?cego bez biletu
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote
    > Jak nie zatrzymał to dlaczego kontroler ma go w ręce?

    Jak mi dasz (do potrzymania) zegarek, a następnie uciekniesz, to też JA ten
    zegarek zatrzymałem, czy raczej Ty go nie odebrałeś ode mnie?
    Jeśli sobie razem wysiadali (w ocenie tej sytuacji choć mieli taki zgodny
    zamiar), a gość NAGLE uciekł (tu: odjechał dalej), to cóż..., z pewnością
    kontroler niczego nie zatrzymał.
    Co innego, gdyby klient np. wyraźnie nie zgadzał się na wysiadkę, domagał
    się dalszej jazdy i załatwienia w tramwaju, a kontroler zabrał godząc się na
    to, że go zabierze to co innego.
    Myślę, że w praktyce, jeśli dobrze zostanie to udokumentowane, a kontroler
    szybko odeśle dokument, to raczej się wybroni dowodząc wersji pierwszej.