  • Data: 2009-09-09 19:49:30
    Temat: Re: WidziaÄą?amjadĂ??cego bez biletu
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote
    > możesz mi wyjaśnić jak można nagle uciec nie wychdząc z autobusu?

    Jak wysiadali, a on przerwał to wysiadanie zostając w odjeżdżającym
    pojeździe. Wystarczy usprawiedliwione przekonanie kontrolera, choćby błędne,
    że gość ma zamiar wysiąść z nim, aby uniknąć odpowiedzialności za
    zatrzymanie dowodu. Zeznają np., że im powiedział, że chce wysiąść, skinął
    głową na taką propozycję itp.

    > Druga sprawa, że pewnie sąd na pouczeniu tudzież małej szkodliwości
    > społecznej sprawę skończy.

    Właśnie. Dzielimy włos na czworo, a to chyba raczej drobnica jest.