  • Data: 2008-08-27 19:19:30
    Temat: Re: Wiatrówka Norconia Germany ProTarget z Militaria.pl zdechła
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pavka pisze:

    > Wiatrówkę kupiłem 23 sierpnia 2008 roku czyli niecały tydzień temu.
    > Czy mogę oddać ten bubel i odzyskać kasę czy już tylko wpakowałem się
    > w naprawy gwarancyjne? Dodam, że karta gwarancyjna jest podbita 23
    > sierpnia na 24 m-ce.

    Mozesz reklamowac z tytulu niezgodnosci towaru z umowa i zadanc naprawy
    badz wymiany na wolny od wad a jesli naprawa badz wymiana sa niemozliwe
    to mozesz zadac zwrotu pieniedzy i tyle.

    Jesli chodzi o warunki gwarancji to przeczytaj karte gwarancyjna a
    bedziesz wiedziec czy bardziej oplaca Ci sie reklamowac z tytulu
    niezgodnosci czy na gwarancji.

    Jacek Kustra