  • Data: 2023-07-13 01:51:33
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-07-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Po pierwsze to z dużą rezerwą podchodzę do tego co oni tam wysmażyli,
    > skoro się minęli zasadniczo z prawdą co do widoczności a to widać gołym
    > okiem, to skąd wzięli to 1,5 sekundy?

    MZ musi to być z jakiegoś monitoringu.

    > No ale jak weźmiemy słowa rzecznik za prawdę, to skoro widoczność nie
    > jes utrudniona, to patrzysz - nikogo nie widzisz to jedziesz - po co
    > masz się gapić 10 sekund, skoro wszystko widać?

    Bo masz 6 drzwi do obgapienia i mozliwe przypadki, gdy pod koniec tej
    1,5s ktoś nadal spróbuje wyjść. A jak mija 10s, gdzie nic się nie
    dzieje, to juz raczej wszyscy wysiedli.

    > Jak zerkasz w lusterko to jeszcze nie wiesz co w nim zobaczysz - nie
    > wiem jak u ciebie, ale u nas widok 6 samochodów w lusterku nie jest
    > niczym nadzwyczajnym. A są w bardziej nieprzewidywalnych miejscach niż
    > drzwi i jeszcze się ruszają;)

    Nawet jak samochodów jest 100 to to co mnie dotyczy zwykle jest w moim
    najblizszym otoczeniu. Przyczym analiza bocznego lusterka to nadal, jak
    ich jest tam 6, to jak mam zmieniać pas? :)

    > O ile masz "nieutrudnioną widoczność":P

    Własnie jak masz utrudnioną :) Nie zaleca się ściągania orzeszka :)

    --
    Marcin