  • Data: 2023-07-13 02:20:24
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-07-12, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jesli dobrze zgaduje jak to było, to w srodku tylko stopa została.
    > Trzeba by za nią chwycic i podciągnac w góre, zeby sie o torowisko nie
    > obijał. A to moze nie byc latwe jak drzwi sciskają gumowymi
    > uszczelkami.

    To jak juz było za późno. Ale tu gadamy co, jak rozległ się dzwonek (i
    babcia zrozumiała, że zaraz zamkną się drzwi).

    Zresztą na tym filmiku wklejonym w innym poscie to od tego dzwonka,
    który dzwoni ułam sekundy i rozpoczęcia zamykania drzwi, i tak nie ma na
    nic czasu. https://www.youtube.com/watch?v=h2kEltOYfuQ

    Dzwonej jest w 17s, w 19s drzwi zaczynają się zamykać.

    > Jak masz solidną. Bo inaczej, to drzwi sie zamkną, wyłącznik krancowy
    > potwierdzi, a ty nie bedziesz mógł nic zrobic, bo bedziesz mial
    > uwięzioną rekę.

    Tak to silnie trzyma?
    W sumie powinno, bo by wła/wyłazili przy zamknietych drzwiach.

    --
    Marcin