  • Data: 2023-07-11 20:46:04
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Natomiast przypominam Ci, że główny wątek dotyczy pomówienia przez
    > Ciebie biegłego o kłamstwo, jakoby twierdził on, że motorniczy w
    > lusterku widzi ostatnie drzwi doczepnego wagonu zespołu dwóch tramwajów.

    NIe - biegły twierdzi że "widoczność nie jest utrudniona", i podtzymuje
    swoje zdanie że albo biegłu kłamie albo rzeczniczka prokuratury kłamie o
    tym co mówi biegły. I o lile ich motywację potrafię zrozumieć to
    motywacji twojego twierdzenia że jak coś zasłania widoczność to jej nie
    utrudnia nie potrafię. Znaczy "nie wiem, choć się domyślam"

    > Uważam, że należałoby umocować lalkę o realnych rozmiarach dziecka
    > ubraną podobnie do dziecka w miejscu, w którym było dziecko, i zrobić
    > zdjęcie lusterka wstecznego. Niech sąd ocenia, czy powinien zobaczyć,
    > czy nie.

    Przecież po to się biegły właśnie wypowiadał, żeby sobie sąd tym głowy
    nie zawracał. Jeszcze dojdzie do niefajnych wniosków...

    > Bo to już nie jest wiedza specjalistyczna. Każdy z nas może to
    > ocenić, to może i sąd.

    Powiem więcej - każdy z nas może ocenić czy jak czegoś nie widać bo jest
    zasłonięte to czy jest to utrudniona widoczność. Ty też możesz, choć
    lepiej by było jakbyś tego nie robił.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!