  • Data: 2023-07-10 18:36:02
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tramwaj nie ruszy, jeśli ta nie potwierdzi zamknięcia, więc akurat tu
    > szkoda na to czasu.

    No to masz odpowiedź gdzie jest przyczyna że tramwaj ruszył z
    przytrzaśniętym dzieciakiem.

    > JA po prostu często patrzę w lusterko. Patrzenie w chwili zmiany pasa
    > nie jest dobrym nawykiem, bo może coś być w "martwej strefie".

    Patrzysz przez szybę. Ale nie na temat - ile sekund się patrzysz w
    lusterko i dlaczego mniej niż 1,5s i styka a w tramwaju miałoby nie
    styknąć (skoro nie jest utrudniona widoczność więc z definicji
    nieutrudnionej widoczności widać po prostu doskonale)? Jadąc 90km/h w
    półtorej sekundy przejeżdzasz 50 metrów - skoro półtorej sekundy to mało
    to ile - piec - to ćwierć kilometra!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!