  • Data: 2023-07-10 18:30:01
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rolą biegłego jest wyjaśnienie sądowi kwestii, na których się ów sąd nie
    > zna. A nie kreowanie rzeczywistości. To sąd musi ocenić. Opinia biegłego
    > podlega takiej samej ocenie przez sąd, jak każdy inny dowód.

    Niestety w praktyce mamy nadwiarę w biegłego, skoro nawet ty zadałeś
    sobie trud zrobienia obrazka gdzie widoczność dzieciaka jest w chuj
    utrudniona, na potwierdzenie opinii biegłego że nie jest:(

    > Na tę 1/3 nie.

    Nie ma znaczenia - na 2/3 jest więc _widoczność_jest_utrudniona_ bo 2/3
    nie widać. Jakby nie była utrudniona to by było widać całość. Proste jak
    budowa cepa albo po wojskowemu jak jebanie.

    > To tak jakbyś próbował forsować pogląd, że budowa amunicji utrudnia
    > trafienie, bo pocisk nie leci po prostej, tylko po krzywej balistycznej.

    Coraz ciekawsze masz alternatywy. Jak czegoś nie widać, to znaczy że
    obserwacja tego czegoś _jest_ utrudniona. W tym przypadku zasłania
    konstrukcja wagonu więc _jest_utrudniona_przez_konstrukcję_wagonu_.
    Koniec - nie podlega to dyskusji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!