  • Data: 2023-07-10 06:31:20
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No skoro faktycznie nie ma to nie ma, ale jakiś musi być, bo inaczej te
    > 1.5s na obserwacje musiało by być z dupy wzięte.

    Może być tak samo z dupy wzięte jak stwiedzenie że konstrukcja wagonu
    nie utrudnia widoczności, jak od trzech dekad wiadomo że nie tyle
    utrudnia co praktycznie uniemożliwia.

    > 13N taki łagodny, zaokrąglony. Mój ś.p. ojciec, dużym fiatem, ze mną w
    > śroku zresztą, miał przyjemność (ze 105N), małą ale zawsze. Potem się
    > tego fiata naszpachlowałem.

    To się ciesz że wam się "pałąk" do łączenia wagonów nie wbił do środka
    bo by tylko dziurka byla do zaspawania, ale to już niekoniecznie byłby
    wasz problem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!