  • Data: 2023-07-09 07:05:14
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    https://www.youtube.com/watch?v=JDfCWDlL3Oo&t=945s

    > Zakładam, że w zewnętrznym lusterku.

    No to jak miał widzieć w lusterku dzieciaka wysiadającego drzwiami (bo
    wysiada się drzwiami) skoro ustliliśmy że tych drzwi nie widać.

    > Przy pechu może Ci w drewnianym kościele cegła spaść na głowę.

    No mniej więcej. W filmiku też jest jak włożyć rękę albo nogę w drzwi,
    żeby rewers drzwi nie zadział.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!