  • Data: 2009-06-12 04:27:21
    Temat: Re: Wiara czy niewiara?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > a o czym byla rozmowa?
    > u chrzchcie, akcie apostazji upokarzajacym dla apostaty i odrzuceniu
    > skargi na te upokorzenia przez rpo i twoim pytaniu, dlaczego pretensje
    > do kosciola
    >
    > dostales wiec odpowiedz, wiec czego jeszcze nie rozumiesz?

    Za ,,komuny" kursował dowcip o popieranym przez PZPR ,,Stowarzyszeniu
    Ateistów i Wolnomyślicieli". Otóż na zebranie przyszedł nowo przyjęty
    członek - a przewodniczący, jak zawsze, rozpoczął od zbiorowego
    wygrażania pięścią Panu Bogu. Gdy 30-sekundowy ,,seans nienawiści" się
    skończył, zaskoczony przewodniczący spytał nowicjusza: ,,A dlaczego Wy,
    Towarzyszu, nie wygrażaliście bogu pięścią?" - ,,Bo ja nie wierzę w boga"
    - padła odpowiedź. "

    Widzę, że podobnie jest tutaj wśród grupowych "ateistów" - w Boga niby
    nie wierzą, ale chrzest im przeszkadza...

    --
    Liwiusz