  • Data: 2009-06-11 22:24:33
    Temat: Re: Wiara czy niewiara?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h0ron1$s8n$3@atlantis.news.neostrada.pl...

    O)
    > bo są bardziej subtelne sposoby terroru, wystarczy postraszyć gniewem
    > boskim, albo nawypominać na ambonie:O)

    Dawniej to działało. Zwłaszcza na wsi. Teraz coraz trudniej sie to udaje.
    Nawymyślanie na ambonie najczęściej kończy się tym, że przedmiotowy wierny
    zmienia kościół. Gdzieś w sieci pisali, że nawet ktoś pozwał proboszcza o
    zniesławienie - niedawno gdzieś widziałem notkę. To nie te czasy, gdy
    ksiądz mógł wszystko.

    Na tym polega wiara właśnie.