  • Data: 2009-06-11 19:19:54
    Temat: Re: Wiara czy niewiara?
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    > Też. Wiara się jeszcze do kilku innych rzeczy przydaje, tym nie mniej nie
    > widzę głębszego sensu wyjaśniania Ci tego. Ponoć najbardziej poetycki opis
    > wodospadu nie zdoła napoić pragnącego na pustyni.

    jesteś w błędzie, mozna słowami napoić, a umrzeć i tak każdy musi, pewnie
    dlatego że go bóg wezwał:O)

    > A znasz jakieś hasło tego typu, ale w naturze? Jakiś przykład? Źródło?

    to był opis prostymi słowami zawiłych metafor które znajdziesz w każdej
    religii, literatura: biblia, koran, talmud i masa innych, życia ci nie
    starczy żeby to przeczytać:O)

    > Nie spotkałem się z sytuacją, by zbierający na tacę przystawiał
    > komukolwiek pistolet do głowy albo wyrzucał go z kościoła, gdy dana osoba
    > nic na tacę nie wrzuca.

    bo są bardziej subtelne sposoby terroru, wystarczy postraszyć gniewem
    boskim, albo nawypominać na ambonie:O)

    > Ale zawsze możesz zacząć wierzyć, że w szklance jest woda :-)Stajesz się
    > wiernym istnienia wody w szklance :-)

    ale najpierw musisz zacząć wierzyć ze w pokoju jest szklanka i tak dalej i
    tak dalej i szybko dochodzimy do tego że w pokoju duchy chulają bo sobie za
    dużo nawyobrażałeś:O)