  • Data: 2009-06-08 19:17:11
    Temat: Re: Wiara czy niewiara?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h0j4c1$ffh$2@news.interia.pl...

    > A czy KK obrzuca czymkolwiek
    > drzwi?

    drzwi niczym nie obrzuca, ale przynajmniej w polsce kradnie na potege, od
    ziemi poczawszy na kasie ktra kazdy nawet nie wierzacy musi na nich lozyc
    skonczywszy
    oczywiscie wiem ze nie jest to kradzierz w doslownym tego slowa znaczeniu, a
    jeli jest, to nie jest to robione rekami kleru, ale sie dzieje, niestety

    > Póki nie będziecie mnie atakować fizycznie, a przypominam, żaden legalny
    > kościół, w tym wiodący KK, tego nie robią, możecie sobie mieć swoją
    > religię.

    no nie do konca, bo jesli cos staje sie zbyt popularne, albo dostaje zbyt
    duzo kasy, to obwolywane jest "grozna sekta", wlasnie przez przedstawicieli
    kk