  • Data: 2009-06-08 11:09:06
    Temat: Re: Wiara czy niewiara?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Cze, 11:10, Piotr <p...@w...pl> wrote:

    > Chrzest odbył się jakiś czas temu. Udało się jedynie odwlec temat w
    > czasie. Presja rodziny wierzącej, oni nie przewidują innej możliwości
    > (zdecydowana większość osób wierzących). Nie proponowałem rozwiązań
    > bardziej siłowych, bo może zakończyć się rozpadem rodziny. I przez
    > religijne zatargi ucierpi tylko dziecko. Konstytucję natomiast znają z
    > przypadkowych opowiadań i dla nich nic ona nie wnosi. Gdy chodzi o
    > dostęp do służby zdrowia, to wiedzą jak z niej korzystać.

    To wtedy drugi rodzic też musi sie troche postarac i zabrac dziecko na
    spotkanie buddystow, jehowitow i muzulmanow.
    Oczywisice jak wspomnialem KO wyraznie pisze ze piecze nad dzieckiem
    sprawuja rodzice wiec rodzina moze sobie wywierac presje na zakretke
    sloika z ogorkami. Jesli matka chce zeby dziecko chodzilo do kosciola
    to niech ojciec chce zeby chodzilo do meczetu, zboru czy spotkanie
    buddystow. Obydwoje maja prawo do wychowywania i ojciec jak nabradziej
    w takim przypadku powinien wychowac dziecko w duchu ekumenizmu albo
    swiadomosci ze w wieku 18 lat bedzie moglo podjac dezycje o zostania
    przy wierze lub apostazji.